Regulamin

REGULAMIN ORGANIZATORA
WYDARZENIA ARTYSTYCZNEGO

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin dotyczy artystycznego wydarzenia biletowanego „Kreski & Korki” (dalej: „Wydarzenie Artystyczne”) organizowanego w wybranych miastach na terenie Polski przez: „Stowarzyszenie Nassau Grappling”, NIP: 8992995911 z siedziba przy ul. Krakowska nr 29C, 50-424 we Wrocławiu, (dalej: „Organizator”).
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Organizatora, warunki uczestnictwa w Wydarzeniu Artystycznym i zasady zachowania się wszystkich osób, które w czasie trwania Wydarzenia Artystycznego będą przebywać na terenie, na którym przeprowadzane jest Wydarzenie Artystyczne (dalej: „Uczestnicy” lub każdy z osobna „Uczestnik”). 
  3. Każdy Uczestnik obowiązany jest stosować się do postanowień Regulaminu, przepisów przeciwpożarowych, przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jak również stosowania się do poleceń Organizatora oraz jego współpracowników;
  4. Regulamin stanowi umowę o udział w Wydarzeniu artystycznym zawieraną pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem Wydarzenia artystycznego.

§2
UCZESTNICTWO W WYDARZENIU ARTYSTYCZNYM

  1. Prawo wstępu na Wydarzenie Artystyczne mają posiadacze ważnego biletu wstępu wydanego przez Organizatora (dalej: „Bilet”) lub innego dokumentu uprawniającego do przebywania na nim, wydanego przez Organizatora, po zweryfikowaniu ich tożsamości na podstawie ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
  2. Bilet lub inny dokument uprawniający do przebywania na Wydarzeniu Artystycznym należy zachować do kontroli przez cały czas trwania Wydarzenia Artystycznego.
  3. Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na teren Wydarzenia Artystycznego.
  4. Bilety na Wydarzenie artystyczne są sprzedawane wyłącznie przez autoryzowanych sprzedawców oraz przez stronę www.kreskikorki.pl
  5. Organizator ostrzega, że kupno Biletu od nieautoryzowanego sprzedawcy niesie ryzyko zakupu biletu nieoryginalnego, co w konsekwencji może spowodować odmowę wstępu i uczestnictwa w Wydarzeniu Artystycznym.
  6. Zakup Biletu jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu i zobowiązaniem się do respektowania jego postanowień.
  7. Zakupiony Bilet nie może być́ używany w jakichkolwiek akcjach reklamowych lub promocyjnych (w tym w charakterze nagrody w konkursach lub loteriach), a także do jakichkolwiek innych celów komercyjnych lub handlowych osób trzecich, bez uprzedniej zgody Organizatora.
  8. Zakazana jest odsprzedaż Biletu w jakikolwiek sposób wskazujący na zarobkowy charakter takiej odsprzedaży. Organizator informuje, że zgodnie z art. 133 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń: „Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne”.
  9. Wstęp na Wydarzenie Artystyczne mają wyłącznie osoby pełnoletnie legitymujące się dokumentem pozwalającym na ustalenie i potwierdzenie ich tożsamości. 
  10. Liczba miejsc na Wydarzenie Artystyczne jest ograniczona.

§3
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA WYDARZENIA ARTYSTYCZNEGO

  1. Za bezpieczeństwo Wydarzenia Artystycznego w miejscu i w czasie jego trwania odpowiada Organizator.
  2. Organizator zabrania wnoszenia i posiadania na terenie Wydarzenia Artystycznego:
    • broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów;
    • materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych;
    • wszelkich cieczy, w tym napojów alkoholowych;
    • środków odurzających, substancji psychotropowych lub innych podobnie działających środków.
  3. Organizator może odmówić wstępu na Wydarzenie Artystyczne oraz przebywania na nim osobom:
    • które spóźniły się na wydarzenie;
    • odmawiającym wylegitymowania w celu ustalenia tożsamości;
    • odmawiającym skontrolowania zawartości ich bagaży i odzieży, w przypadku podejrzenia, że osoba wnosi lub posiada przedmioty zabronione, wymienione pkt. 3 powyżej;
    • znajdującym się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków;
    • zachowującym się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającym zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku Wydarzenia Artystycznego;
  4. Osobom, którym w wyżej wymienionych przypadkach przewidzianych w Regulaminie, odmówiono wstępu na Wydarzenie Artystyczne lub zostały zobowiązane do opuszczenia jego terenu, nie przysługują̨ żadne roszczenia wobec Organizatora, a w szczególności roszczenia o zwrot ceny Biletu.
  5. Organizator zabrania prowadzenia na terenie Wydarzenia Artystycznego działalności handlowej, informacyjnej, promocyjnej, reklamowej z zastrzeżeniem przypadków, kiedy dany podmiot uzyskał odrębną zgodę Organizatora.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy (pieniądze, sprzęt elektroniczny, przedmioty wartościowe itp.) wniesione przez Uczestników na teren Wydarzenia Artystycznego.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu. 
  8. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad poszanowania mienia podczas uczestnictwa w Wydarzeniu Artystycznym.

§4
ODWOŁANIE LUB INNA ZMIANA WYDARZENIA ARTYSTYCZNEGO

  1. Organizator ma prawo do odwołania Wydarzenia Artystycznego, zmiany terminu i/lub miejsca Wydarzenia Artystycznego lub dokonania innych zmian dotyczących programu Wydarzenia Artystycznego z ważnych przyczyn, w szczególności z powodu ogłoszenia żałoby narodowej, oraz w przypadkach, gdy zmiana spowodowana jest koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i/lub życia ludzi i/lub mienia lub koniecznością zapewnienia niezakłóconego oraz komfortowego dla Uczestników przebiegu Wydarzenia Artystycznego oraz z powodu innych istotnych okoliczności uniemożliwiających odbycie się Wydarzenia Artystycznego lub warunkujących konieczność dokonania zmian terminu/miejsca/programu Wydarzenia Artystycznego.
  2. W przypadku zmiany terminu i/lub miejsca Wydarzenia artystycznego Bilet zachowuje ważność i ma moc obowiązującą w nowym terminie i/lub miejscu Wydarzenia Artystycznego.
  3. W przypadku odwołania Wydarzenia Artystycznego, zmiany terminu i/lub miejsca Wydarzenia Artystycznego lub innej zmiany dotyczącej programu Wydarzenia Artystycznego, posiadaczowi Biletu przysługuje prawo zwrotu ceny Biletu. 
  4. W przypadku, gdy posiadaczowi Biletu przysługuje prawo do zwrotu ceny Biletu na jakiejkolwiek podstawie, do dokonania zwrotu ceny Biletu zobowiązany będzie wyłącznie Organizator. Organizator może upoważnić dystrybutora Biletu do dokonania zwrotu ceny Biletu we własnym imieniu na rachunek Organizatora, wyposażając go w środki niezbędne do dokonania zwrotu. Posiadacz Biletu, któremu przysługuje prawo do zwrotu ceny Biletu powinien zwrócić się z niezwłocznie z wnioskiem o zwrot do Organizatora na następujący adres kontaktowy: nassaugrappling@gmail.com

§5
PRZEBIEG WYDARZENIA ARTYSTYCZNEGO

  1. W ramach biletu Organizator oferuje:
    • pełny zestaw malarski, obejmujący sztalugę, płótno, farby akrylowe, pędzle oraz fartuch, dostępny dla Uczestnika podczas wydarzenia,
    • możliwość zabrania do domu własnoręcznie namalowanego obrazu
    • możliwość degustacji wina podczas Wydarzenia Artystycznego; dla Uczestników niekonsumujących alkoholu dostępne będą woda oraz wino bezalkoholowe,
    • przekąski, w tym różne rodzaje serów, wędlin, orzechy i winogrona,
    • profesjonalne wsparcie artystyczne zapewnione przez artystę malarza z doświadczeniem i wykształceniem akademickim,
  2. Wchodząc na teren Wydarzenia Artystycznego, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. 
  3. Akceptując niniejszy Regulamin, Uczestnik Wydarzenia Artystycznego wyraża zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie swojego wizerunku, który może zostać utrwalony podczas Wydarzenia Artystycznego dla celów informacyjnych i marketingowych w szczególności: 
    • rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika może polegać na umieszczaniu zdjęć i filmów w przestrzeni publicznej, to jest na stronie internetowej Organizatora oraz jego profilach prowadzonych na portalach społecznościowych 
    • dla potrzeb promocji działalności Organizatora wizerunek Uczestnika może być użyty w różnych formach elektronicznego i poligraficznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób, zaś nagrania filmowe mogą być montowane, modyfikowane i dodawane do innych materiałów powstających na potrzeby promocji działalności prowadzonej przez Organizatora 
    • wizerunek Uczestnika nie będzie użyty do innych celów niż powyżej wskazane, a jego rozpowszechnianie nie może naruszać dóbr osobistych Uczestnika Wydarzenia Artystycznego. 
  4. Uczestnik może w dowolnym momencie cofnąć zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku przez Organizatora, kierując wniosek na adres mailowy organizatora: nassaugrappling@gmail.com
  5. Wydarzenie może być transmitowane na żywo w mediach społecznościowych.

§6
REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje związane z Wydarzeniem Artystycznym można składać w formie pisemnej na następujący adres korespondencyjny Organizatora: nassaugrappling@gmail.com Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Uczestnika wraz z dokładnym opisem okoliczności oraz przyczyn zgłoszenia reklamacji.
  2. Organizator rozpoznaje reklamacje złożone zgodnie z pkt 1 powyżej, w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia Organizatorowi listem poleconym lub na podany adres mailowy. 

§7
POLITYKA ZWROTÓW

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość (np. zakup Biletu online), ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, konsument powinien przesłać Organizatorowi jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: nassaugrappling@gmail.com.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w sytuacji, gdy świadczenie usługi zostało w pełni wykonane za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu na odstąpienie od umowy lub gdy przedmiotem świadczenia jest wydarzenie mające określony termin lub miejsce realizacji (np. bilety na Wydarzenie Artystyczne).
  3. W przypadku, gdy prawo odstąpienia od umowy przysługuje, Organizator dokona zwrotu ceny Biletu w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

§8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkich informacji dotyczących Wydarzenia Artystycznego udziela Organizator. Wszelkie zapytania dotyczące Wydarzenia Artystycznego można kierować do Organizatora na adres kontaktowy: nassaugrappling@gmail.com
  2. Regulamin obowiązuje od dnia 16.12.2024
  3. Organizatorowi przysługuje prawo zmiany Regulaminu:
    • z ważnych przyczyn organizacyjnych,
    • z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Wydarzenia Artystycznego oraz zapewnienia bezpieczeństwa Uczestnikom,
    • w celu usunięcia błędów lub omyłek w treści Regulaminu,
    • w celu dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa,
    • gdyby potrzeba dokonania zmiany Regulaminu wynikła z okoliczności niezależnych od Organizatora.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
      0
        Koszyk
        Koszyk jest pustyWróć do sklepu